EQ в дії

21.Сер.2020
EQ в дії

EQ в дії

18 лютого 2020 року відбувся семінар-практикум для педагогів «Розвиток емоційного інтелекту», який провели практичний психолог Людмила Ковальова та соціальний педагог Ірина Мянівська

Педагоги продовжили знайомство з поняттям емоційного інтелекту та віковими особливостями розвитку його в дошкільників, дізналися, що притаманно людям, які мають високий показник EQ, вправлялися у розвитку власного емоційного інтелекту та дізнавалися, як краще  EQ можна розвинути у вихованців і чому це так важливо.

Пізнавали особливості емоцій, адже те, як ми реагуємо, те, як ми сприймаємо інших людей і їх реакції на нас, залежить від того стресового досвіду, який набувається впродовж всього онтогенезу (життя). Цей накопичений досвід неусвідомлено спонукає нас тим чи іншим чином реагувати на події нашого життя.

Тобто реакції на один і той самий подразник у різних людей будуть різними. Це пов’язано з тим, який стресовий досвід у нас є.

Наші реакції реагування виникають раніше, ніж ми встигаємо про це подумати. Ми не думаємо, а потім реагуємо, ми реагуємо, а потім починаємо думати. Для того, щоб всі ці стресові реакції відшліфувати, відібрати ефективні потрібно тренувати емоції.

Педагоги з задоволенням тренували свої емоції, знайомилися з технікою впливу на емоційний стан через зміну позицій тіла, яка за секунди дозволяє  змінити внутрішній стан. Визначили потрібність всіх емоцій, з’ясували, яких відтінків для людини вони можуть набувати: комфортних, або некомфортних, мали змогу відчути, як почувають себе діти, які весь час перебувають у напрузі та багато іншої цікавої та корисної інформації.

Показ діткам моделі доречного використання емоцій на практиці, адекватне реагування – це шлях до емоційного здоров’я нашого і наших діток.

Особистості з емоційно розвиненим інтелектом

  • Беруть на себе відповідальність за своє життя: свої дії, почуття, емоційний стан.
  • Вміють підтримати себе та інших.
  • Дозволяють іншим бути іншими, а собі собою. Не змагаються з іншими людьми.
  • Не категоричні у своїх судженнях.
  • Усвідомлюють свої потреби та потреби дитини і розмежовують їх.
  • Визначають внутрішній світ людини як найбільшу цінність.
  • Можуть визначити джерело виникнення емоцій і дати назви своїм емоціям.
  • Їхні емоції та почуття підвладні їхній волі.

 

Галерея зображень
Останні новини
error: Content is protected !!