Батькам про медіаграмотність

18.Лис.2019
Батькам про медіаграмотність

Життя в інформаційному суспільстві вносить свої корективи. Дитина дошкільного віку без проблем включає комп’ютер, планшет, мобільний телефон чи інший гаджет щоб пограти в гру, послухати музику, подивитись відео або навіть зробити це все за допомогою мережі. Сьогодні все більше і більше дітей користується Всесвітньою мережею Інтернет. Інтернет надає дітям неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Але чи завжди безпечним є тей контент, який нам пропонується? Як зорієнтуватися в просторі різноманітних засобів мас-медіа? Насправді відповідь проста: якщо говорити про дорослих – це щоденне формування навичок медіаграмотності, якщо ж про дітей – формування інформаційної культури дитини.    

         Медіаграмотність – сукупність знань, умінь та навичок, які дозволяють аналізувати і створювати повідомлення різних жанрів і форм. Медіаграмотною вважається людина, яка може створити медіа повідомлення або проаналізувати вже існуюче, помічати пропаганду, цензуру, розуміти, які ще фактори впливають на інформацію і кут її подачі. І для того, щоб формувати інформаційну культуру дитини, медіаграмотними повинні бути  батьки і ті дорослі, які займаються вихованням та розвитком дитини, оскількикуно осмислити і проаналізувати інформацію. Таким чином, виконати одну із функцій батьків – стати провідником у світ інтернету. Тобто з одного боку показувати його можливості, а з другого, стежити за часом – скільки дитина перебуває в мережі, та контентом з яким вона стикається.

        Медіаосвіта батьків, сьогодні, набуває все більшої актуальності, адже саме через сім’ю  дитина краще за все засвоює уявлення про світ, в тому числі й інформаційний.

Галерея зображень
error: Content is protected !!